طراحی لوگو

برندینگ مشاوره دپارتمان ایواز

 

1- شهرت و محبوبیت

معروفیت و محبوبیت هر دو خوب است اما وقتی شما میخواهید یک برند شوید باید اول سعی کنید خود را در بین مخاطبان هدف تان محبوب کنید و بعد از آن طی سال های متوالی با کار کردن زیاد روی برند شخصی تان معروفیت هم به سمت شما می آید.
برندهای شخصی محبوبیت را بر معروفیت ترجیح میدهند و همچنین شما برای تبدیل شدن به یک برند شخصی در زمینه خودتان باید معروفیت هم داشته باشید و به اندازه ای که شما را بشناسند به سمت شما می آیند تا خدمات شما را بگیرند و از شما استفاده کنند.
کلا آگاهی از برند یکی از ویژگی هایی است که چه برندهای شخصی و چه برندهای محصولی باید داشته باشند و از آن استفاده کنند. چون کسی را که ما نشناسیم درواقع در دهن ما جایی ندارد و نمیتواند در بین انتخاب های ما باشد و از طرفی هم اگر بشناسیم و او را دوست نداشته باشیم نه خدماتی از او میگیریم و نه او را به دیگران معرفی  میکنیم.
در برندسازی شخصی باید هر دو این موارد را به پیش ببریم اما باید واقع بین باشیم و اگر در حوزه ای کار میکنیم که مخاطب ما مثل بازیگران سینما عموم مردم نیستند معروفیت زیادی به سمت ما نخواهد آمد.

2- انتخاب مشتری

شناخت  برند اشاره به شدت قدرت اتصال ویژگی های ایجاد شده در ذهن دارد و مشتریان را قادر می سازد تا برند را در شرایط مختلف تشخیص دهند و در صورت نیاز ، آن را به یاد آورند.در چنین وضعیتی ممکن است مشتری با ورود به فروشگاه و با دیدن برند یا شنیدن نام آن ، آن را تشخیص داده و در ذهن نوع نیازی که آن برند تامین می کند را تداعی کند.آگاهی از برند تحت تاثیر عواملی همچون اقدامات بازاریابی ( تبلیغات ) ، ارتباطات ، دهان به دهان و … قرار می گیرد.
تحقیقات نشان داده اند که شناخت برند ، تاثیر بسزایی در معیارهای انتخاب برند دارند.بنابراین ، آگاهی و شناخت از برند ، سبب انتخاب محصول خواهد شد.

 

3- افزایش سودآوری و درآمد

استراتژی برند بدین معنا است که چه محصول و خدمتی را، چگونه، در کجا، و به چه کسی (بازار) ارائه کنیم. بسیاری از سازمان های موفق و سودآور با بهره گیری از استراتژی های متناسب و مناسب برندینگ سعی می کنند تا برندی قدرتمند و پایدار در ذهن مشتریان ایجاد کنند. استفاده از استراتژی های برندینگ منجر به شکل گیری برندی قدرتمند و حرفه ای می شود که به معنای ارزش افزوده ی بیشتر محصولات و خدمات کسب و کار می باشد که با سازمان شما این امکان را میدهد تا در مقایسه با خدمات و محصولات مشابه، قیمت بالاتری برای محصولات و خدمات خود در نظر بگیرید که این به معنی افزایش سودآوری می باشد.

امروزه بسیاری از سازمان های بزرگ و کوچک با سرمایه گذاری بر برند خود می کوشند تا علاوه بر متمایز ساختن خود، به سودآوری بیشتری دست یابند. سازمان ها می توانند با کمک گرفتن از متخصصان حوزه ی برندینگ به تقویت جایگاه برند خود و ارزش آن اقدام نمایند. هدف غایی تمامی کسب و کار ها افزایش سودآوری، ارائه خدمات برتر و حفظ و نگهداشت مشتریان می باشد. کسب و کارها می توانند با کمک گرفتن از متخصصان برندینگ به این مهم دست یابند.

 

4- نرخ مراجعه بیشتر

81 درصد از خریداران قبل از خرید، یک تحقیق آنلاین انجام می دهند و گوگل مهمترین نقش را در این زمینه ایفا می کند. صفحه نتایج موتور جست و جوی Google به راحتی اطلاعات تماس، نقشه، موقعیت جغرافیایی، پرسش و پاسخ، مقایسه، تصاویر، توضیحات و موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد و حتی قبل از کلیک روی پیوند خاصی به کاربران کمک می کند تا اطلاعات جامعی در مورد آن ها دریافت کنند و این کمک می کند تا بهتر با مشتری ارتباط برقرار نمایند.
روزانه میلیون ها جستجو در موتور جستجوگر گوگل در سراسر جهان انجام می شود. این یک امر بدیهی است. چراکه مردم برای سوالات ریز و درشت خود ابتدا از همین ابزار استفاده می کنند. طبق تحقیقات، سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار دارند، بیشتر از سایرین در معرض بازدید مخاطبان هستند.